زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:34 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 302
نویسنده پیام
lemonn آفلاین


ارسال‌ها : 75
عضویت: 5 /9 /1396


ترفند هایی برای پاک کردن قیر ریخته شده روی سطوح چوبی
بهترین مرکز فروش قیر بشکه ای چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که می دانید بهترین مرکز فروش قیر باید محصولات خود از جمله قیر و مشتقات قیر را با کیفیتی مناسب با ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان خود عرضه کند.

در مقالات گذشته در مورد بهترین و مجهز ترین مرکز قروش قیر و همچنین قیمت قیر و آموزش بازسازی قیرگونی اطلاعات مهمی در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد پاک کردن قیر ریخته شده روی سطوح
چوبی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم
.

همانطور که می دانید ایران قیر پاسارگاد به عنوان بهترین مرکز فروش قیر آماده ارائه بهترین و مطمئن ترین خدمات به شما عزیزان است.

آشنایی با نحوه پاک کردن قیر از سطوح چوبی

همانطور که گفتیم با قالب یخ و سیم ظرفشویی می توان قیر ریخته شده روی سطوح چوبی را پاک کرد. البته در هنگام پاک کردن قیر با استفاده از سیم ظرفشویی باید خیلی مراقب باشید تا سطوح چوبی آسیبی نبینند.

استفاده از اسیتن برای پاک کردن قیر
اگر کفپوش منزلتان لمینت است و روی آن قیر ریخته است می توانید با استفاده از اسیتن آن را تمیز کنید. مقداری اسیتن را روی یک دستمال تمیز بریزید و از گوشه لکه شروع کنید به پاک کردن لک و تا وسط آن ادامه دهید سعی کنید به طور منظم لکه های قیر را پاک کنید تا قسمت های تمیز قیری نشود.

هنگامی که قیر را با هر روشی که به شما آموزش دادیم از سطح چوب پاک کردید بهتر است تا دوباره آن را بازبینی کنید و ببینید که هیچ اثری از قیر روی کفپوش باقی نمانده باشد. سپس با یک طی بخار سطح کفپوش را پاکسازی
کنید
.

همانطور که می دانید ایران قیر پاسارگاد به عنوان بهترین مرکز فروش قیر ارائه دهنده بهترین قیر و مشتقات قیر با قیمتی مناسب است.

چهارشنبه 04 دی 1398 - 12:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | ترفند هایی برای پاک کردن قیر ریخته شده روی سطوح چوبی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS